Wat we doen - Artishock events en marketing
618
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-618,bridge-core-1.0.4,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

wat

we doen

Wij maken verhalen en brengen deze voor een langere termijn tot leven. Hoe doen we dat? Artishock verbindt mensen, merken en de maatschappij via events en een doortimmerd communicatietraject op verschillende momenten met elkaar. Wij betrekken ze bij uw bedrijf, maken mensen trots op wat ze met elkaar bereiken. Mensen hebben de behoefte om deel uit te maken van een groter geheel en bij te dragen aan een gezamenlijk doel in plaats van één event met elkaar te delen. Of het nu medewerkers, klanten, deelnemers of bezoekers zijn. Abstracte begrippen zoals uw kernwaarden, missie, visie en ambitie krijgen dankzij ons creatief verhaal echt betekenis in hoofden en harten van mensen die er voor u toe doen. Of het nu het jaarlijkse relatie-event is, het jubileumevent, een productlancering, het medewerkersfeest, de opening van het nieuwe hoofdkantoor, een inhoudelijk congres of de kick-off van de nieuwe strategie. Artishock haalt via onderstaande pijlers meer rendement uit uw event.

Onze pijlers

Communication Strategy & Storytelling

 

Uw doelen en kernwaarden zijn voor u en uw management helder, maar hoe gaat u ervoor zorgen dat u de mensen hierin meeneemt? Hoe behoudt en krijgt u bevlogen medewerkers en betrokken klanten? Voor deze gedragsbeïnvloeding heeft u een ander goed verhaal nodig. Wij maken die verhalen en brengen ze tot leven door doelgroepen, merken en maatschappij aan elkaar te verbinden via live events en een doortimmerd communicatieplan. Het begint allemaal met het bedenken van hét grote idee waarmee we uw doelen realiseren en tegelijkertijd uw doelgroepen inspireren zodat we mensen daadwerkelijk gaan raken in hoofd en hart. Zo worden abstracte doelgroepen trouwe volgers. Het creatieve concept van verrassende events, in combinatie met prikkelende communicatiemomenten die uit uw verhaal voortvloeien, vormt de basis waarmee we voor u van start gaan.

Design & Styling

 

Met andere woorden wat is het plaatje bij het praatje. Hoe geven we uw verhaal vorm. Hoe vertalen we uw unieke boodschap en ons creatieve verhaal naar daadwerkelijk beeld, van schetsen, illustraties en ontwerp van huisstijl tot en met look & feel en event styling. Ofwel: van invitatietraject, registratieplatform, website, videopresentatie, VR-presentatie, social media-campagne, tease-actie, programmaboekje, app, magazine tot tailor made podiumaankleding, vlaggen, banieren, tentoonstellingsruimte, hologram, beursstand, mascotte, VIP-deck, cateringpresentatie en city dressing. Ook bedenkt Artishock geheel nieuwe (nog niet bestaande) tools of toepassingen die passen bij uw verhaal. Met als doel dat er één duidelijk en herkenbaar beeld rondom uw verhaal ontstaat dat bij iedereen het juiste gevoel van herkenning en beleving oproept.

Brandactivation & Production

 

Een verhaal is pas een goed verhaal wanneer het wordt onthouden en doorverteld. Of het nu een jubileum, een afscheid, een verhuizing, een opening van een pand, een congres, tentoonstelling, incentive of een interne kick-off van nieuwe ambities betreft.  Daarom is de inzet van (innovatieve) communicatietools die bijdragen aan de activatie van uw merk en de gedragsbeïnvloeding van uw doelgroepen altijd een wezenlijk onderdeel van het verhaal dat u wilt vertellen. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan video- en Virtual Reality-presentaties, digitale invitatietrajecten, social media-campagnes, Artificial Intelligence, Augmented Reality, 3D mapping in combinatie met de inzet van traditionele middelen. Het event vormt in het verhaal het belangrijkste live contactmoment met uw doelgroepen. De organisatie van event(s) en communicatietools brengen uw unieke verhaal gedurende een bepaalde periode werkelijk tot leven. Een verhaal dat impact genereert voor de lange termijn. Een verhaal dat verkoopt.