waarom Artishock? - Artishock eventmarketing
2769
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2769,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

waarom

Artishock?

De missie van Artishock

De missie van Artishock is to connect by creating moments. Wij geloven dat we met het leggen van verbindingen samen momenten kunnen creëren waarmee we mensen kunnen inspireren en motiveren. We maken van een uitgave een investering. Zo komen we tot de mooiste lange termijn resultaten voor alle betrokkenen.

De kernwaarden

De kernwaarden van Artishock vormen de basis van onze cultuur. Het lijken misschien vanzelfsprekendheden, maar voor ons zijn deze waarden de ziel van Artishock.

Creatief

Bij Artishock zijn we gepassioneerd, flexibel, inventief en creatief. We zijn goed in het leveren van maatwerk en wat we beloven maken we waar. Wij draaien onze hand niet om voor het activeren van grote groepen mensen en gaan geen uitdaging uit de weg.

 

Ervaren                                                                                                                                             

Artishock heeft naast experts op verschillende gebieden/brede expertise, 25 jaar aan ervaring in huis inclusief een groot (internationaal) netwerk. Van (het bedrijfsleven), goede doelen, stichtingen, onderwijsinstellingen, zorginstellingen tot (semi-)overheden. Gespecialiseerd in evenementen in de openbare ruimte kunnen wij veel voor u betekenen wanneer u evenementen in de openbare ruimte wil organiseren maar voor evenementen binnen draaien wij ook onze hand niet om. Voor elke organisatie kunnen wij een succesvol live communicatieplan op maat maken.

 

Ondernemend

Artishock durft, neemt initiatief en grijpt kansen. De klant staat bij ons centraal en uitdagingen maken ons beter… Niet voor niets is ons motto:

 

“If you always do what you did, you’ll always get what you got” – Albert Einstein

 

Maatschappelijk betrokken

Projecten met een maatschappelijke boodschap hebben een streepje voor bij Artishock. Wij brengen de samenleving graag via slimme en onderscheidende trajecten een stap verder.

 

Teamplayer

Bij Artishock zijn we teamplayers. We hebben een open blik en respect voor elkaars bijdragen zodat we samen met de opdrachtgever meerwaarde kunnen creëren. Door de verschillende talenten te bundelen zijn we een sterker team en komen we samen met onze klanten tot de beste resultaten.