Xenos - Artishock eventmarketing
3944
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3944,bridge-core-2.5.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Xenos

Undercover boss

Opdrachtgever
Xenos
Concept
Door nog meer te focussen op wat er op de werkvloer hoopt Xenos de komende tijd haar werkprocessen te optimaliseren. Maar dan moet je wel weten wat er op de werkvloer allemaal speelt. En dus ging het volledige managementteam ‘undercover’. Met pruiken, brillen, grime en kleding werden de managementteam-leden getransformeerd tot stagiaires die een carrièreswitch wilden maken en een dagje mee kwamen lopen in de winkels. Dit werd zogenaamd gefilmd voor interne doeleinden. Tijdens een flitsende online talkshow met het management (met hun ‘gewone’ looks) werd aan de hand van de opgenomen video’s duidelijk dat zij undercover waren geweest, èn werd duidelijk wat er allemaal zou moeten veranderen en waarom. Heel praktisch en hands-on. Een groot succes met grote betrokkenheid van alle leidinggevenden binnen het bedrijf!