World Wide Wageningen University & Research Alumni Day - Artishock events en marketing
1855
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1855,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

World Wide Wageningen University & Research Alumni Day

100 jaar WUR

Opdrachtgever
Wageningen University & Research
Concept
In de loop der jaren zijn duizenden studenten opgeleid die inmiddels over de hele wereld werkzaam zijn. De alumnidag in dit jubileumjaar vestigde de aandacht op die wereldwijde verbindingen. Artishock ontwikkelde voor deze dag een festivalterrein waarin een feestelijk en inhoudelijk programma plaatsvond voor ca. 1.800 alumni en verzorgde hiervan bovendien , samen met Marijn Producties, de technische productie. Één van de hoogtepunten werd gevormd door het bezoek van koning Willem-Alexander.
#koninklijkbezoek #universitrees #WUR100