Stichting Jheronimus Bosch 500Visioenen van een Genie - Artishock eventmarketing
1202
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1202,bridge-core-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-4135

Stichting Jheronimus Bosch 500
Visioenen van een Genie

Opening tentoonstelling Jheronimus Bosch

Opdrachtgever
Gemeente ’s-Hertogenbosch
Het Noordbrabants Museum
Stichting Bosch 500
Concept
Jheronimus Bosch, misschien wel de beroemdste inwoner van ’s-Hertogenbosch, stond bekend om zijn drieluiken en zijn symboliek. Door van het programma een drieluik te maken en de symboliek van topstuk De Hooiwagen door te voeren in de complete styling creëerden we een typisch Boschiaans verhaal.
#brandactivation #BesteEventvan2016 #GoudenGiraffe