Sint Maartenskliniek - Artishock eventmarketing
3326
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3326,bridge-core-1.0.7,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Sint Maartenskliniek

Toekomst in beweging

Opdrachtgever
Sint Maartenskliniek
Concept
Artishock was bij de opening van de nieuwbouwvleugel van de Sint Maartenskliniek in Nijmegen verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling en organisatie van de opening. In de revalidatievleugel staat een supermodern OK-complex waar de nieuwste technische innovaties worden ingezet om patiënten te kunnen helpen. Het inhoudelijke programma werd gepresenteerd door Theo Verbruggen en hoofdrollen waren weggelegd voor Mark van Houdenhoven (voorzitter Raad van Bestuur), de burgemeesters van Berg en Dal en Nijmegen en Hans Gruijters (patïent). Aansluitend vond er een openingshandeling plaats in de vorm van een dans. In deze openingsdans waren 4 glazen bollen verwerkt die de kernwaarden van de Sint Maartenskliniek vertegenwoordigen. De 800 deelnemers van het jaarlijkse congres Verder in Beweging in De Vereeniging waren via een live-stream getuige van de opening. Uiteraard werden de aanwezigen daarna rondgeleid door de nieuwbouwvleugel en door middel van een VR experience kon men zelfs een kijkje nemen in een van de nieuwe OK’s.
#stmaartenskliniek #opening #nieuwbouw #vleugel #nijmegen #dans #congres #ok #vr #vrexperience #revalidatie #kliniek #concept #uitvoering #organisatie