Plantum - Artishock eventmarketing
4028
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-4028,bridge-core-2.5.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Plantum

'Take a Seed'

Opdrachtgever
Plantum
Concept

Nederland is wereldwijdmarktleider op gebied van jonge planten en zaadveredeling. Plantum is een brancheorganisatie voor (zo’n 400) bedrijven die in die sector actief zijn. Op 18 april vond de wereldwijde Fascination of Plants Day plaats.

Plantum wil daar ook graag aandacht aan besteden. Dat deden we onder meer met een online talkshow – de online talkshow voor een groenere wereld – met Jeroen Pauw als talkshow host.

Aanvullend op deze talkshow verscheen diezelfde week een drie meter hoge groene zetel op het Plein in Den Haag, volledig bezaaid en beplant met plantaardige producten, een diversiteit aan bloemen, planten, groente en fruit. Een instagrammable object, geïnspireerd op Jeff Koons’ Puppy bij Guggenheim in Bilbao, waar we politici maar ook u voor uitnodigen om hierop plaats te nemen. Dit dus onder de titel: Take a Seed! Vele bekende en onbekende Nederlanders namen plaats op deze zetel en namen selfies.