Liliane FondsLiliane City Jungle - Artishock eventmarketing
680
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-680,bridge-core-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-4135

Liliane Fonds
Liliane City Jungle

De grootste apenkooi van Nederland

Opdrachtgever

Liliane Fonds

Concept
Ruim 12.000 bezoekers waarbij ook nog eens €83.773,02 werd opgehaald. Artishock tekende voor het creatieve concept, de volledige marketing en communicatie en de uitvoering in co-productie met Marijn Producties. Met dank aan de steun van vele sponsors en vrijwilligers.
#barrièreswegnemen #kinderenmeteenbeperking #goededoelen