Kuijpers - Artishock eventmarketing
3924
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3924,bridge-core-1.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

Kuijpers

Online strategielancering & verdiepende strategiesessies Kuijpers

Opdrachtgever
Kuijpers
Concept
Op 24 september was Artishock verantwoordelijk voor de organisatie van de online strategielancering van Kuijpers. Vanuit een schitterende studio in het Efteling Theater werden al hun 1300 medewerkers in een dynamische TV show volledig bijgepraat over de strategie voor de komende jaren. In verschillende online uitzendingen in november en december werden daarnaast per bedrijfsonderdeel, vanuit een studio bij Kuijpers Utrecht en bij Unlimited vision & sound, ook nog verdiepende en interactieve sessies georganiseerd. De organisatie van deze activiteiten zijn het begin van een prachtige samenwerking met Kuijpers. In 2021 zullen we nl. ook het volledige jubileumjaar van Kuijpers vormgeven. To be continued.