Kuijpers - Artishock eventmarketing
4029
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-4029,bridge-core-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-4135

Kuijpers

Kuijpers 100

Opdrachtgever
Kuijpers
Concept

De technische dienstverlener Kuijpers bestaat dit jaar 100 jaar. Het hele jaar staat in het teken van vertellen, vieren en verbinden. Zowel met eigen mensen als met relaties. Artishock ging ook voor deze opdrachtgever op zoek naar wat wél mogelijk is in deze tijd.  Zo bedachten wij – met een knipoog naar de historie van Kuijpers – onder meer het idee van het ombouwen van een ‘oude Citroën HY’ tot een mobiele studio. Deze speciale Kuijpers Studio gaat elke dag op pad, naar de bouwlocaties, kantoren, bij mensen thuis, leveranciers of speciale gelegenheden bij klanten. Zo faciliteren de mensen van Kuijpers ontmoetingen, maken zij radio, nemen vlogs op, zorgen voor een hapje en drankje: Zo viert Kuijpers samen haar jubileum. Voor relaties organiseert Artishock een serie online kennis-events waarin maatschappelijke onderwerpen – zoals de verduurzaming van maatschappelijk vastgoed of de ontwikkelingen in de life sciences ten behoeve van een gezonder Nederland – centraal staan.