HP - Artishock eventmarketing
3265
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3265,bridge-core-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-4135

HP

Exclusive Launch HP Elite Dragonfly

Opdrachtgever
HP
Concept
Let the Dragon Fly! HP introduceerde een revolutionair product. Een high-end business laptop met bijzonder goede specificaties: de Dragonfly (libelle). Belangrijkste kenmerk: de Dragonfly is superlichtgewicht (minder dan 1 kg). In dat kader creëerde Artishock voor de introductie een ‘gewichtloze lancering’ voor de Dragonfly: Let the Dragon Fly’! De complete programmering, van catering tot programma, stond in het teken van gewichtloosheid. Keynote spreker was cyber-illusionist Marco Tempest (NASA, MIT, TEDx, World Economic Forum) die de gasten inspireerde om te blijven vernieuwen. Keep Reinventing.
#hpelitedragonfly #lighterthanair #productlaunch #dragonflyclub