HP - Artishock eventmarketing
3265
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3265,bridge-core-1.0.7,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

HP

Exclusive Launch HP Elite Dragonfly

Opdrachtgever
HP
Concept
Let the Dragon Fly! HP introduceerde een revolutionair product. Een high-end business laptop met bijzonder goede specificaties: de Dragonfly (libelle). Belangrijkste kenmerk: de Dragonfly is superlichtgewicht (minder dan 1 kg). In dat kader creëerde Artishock voor de introductie een ‘gewichtloze lancering’ voor de Dragonfly: Let the Dragon Fly’! De complete programmering, van catering tot programma, stond in het teken van gewichtloosheid. Keynote spreker was cyber-illusionist Marco Tempest (NASA, MIT, TEDx, World Economic Forum) die de gasten inspireerde om te blijven vernieuwen. Keep Reinventing.
#hpelitedragonfly #lighterthanair #productlaunch #dragonflyclub