Driessen GroepFestival Groei - Artishock eventmarketing
1208
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1208,bridge-core-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-4135

Driessen Groep
Festival Groei

25 jaar Driessen

Opdrachtgever
Driessen Groep
Concept
In 25 jaar heeft Driessen een forse groei doorgemaakt, en is zich tegelijkertijd blijven focussen op de persoonlijke groei van ‘haar’ mensen. Et voila: Festival Groei was geboren!
‘Ons’ terrein was gebaseerd op de vorm van een boom, met een stam als looppad, een plenaire festivaltent als kruin, breakoutruimtes als vruchten, etc. Dit om de lijn van Groei subtiel te benadrukken. Resultaat: Een week lang feest voor 4 verschillende doelgroepen!
#ontwerp #styling #technischeproductie #paaspopopeigenterrein