DBDW - Artishock eventmarketing
3301
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3301,bridge-core-1.0.7,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

DBDW

Dat is wat data voor je doet - 2019

Opdrachtgever
DBDW
Concept
Gemeente ’s-Hertogenbosch, de Jheronimus Academy of Data Science (JADS) en de provincie Noord-Brabant, slaan de handen ineen om een unieke, jaarlijks terugkerende evenementenweek in samenwerking met diverse partners als SAP, Brand Loyalty, VNG en Platform Driven by Data groots neer te zetten. Tijdens de week, die moet uitgroeien tot hét toonaangevende event over de kansen met data, worden inspirerende sprekers uitgenodigd en worden op verschillende plekken demonstraties en workshops gegeven. Daarbij ligt de nadruk op welke impact data heeft in verschillende vakgebieden: mobiliteit, energie & duurzaamheid, gezondheid, veiligheid en agrifood. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan data-ontwikkelingen in kunst en cultuur. Artishock events heeft dit jaar de regie op de communicatie gevoerd.
#DBDW #gemeenteshertogenbosch #JADS #provincienoordbrabant #datastad #internationaalevent #relatieevent #liveevent #dataimpact #duurzaamheid #mobiliteit #gezondheid #veiligheid #agrifood #energie #kunst #cultuur #artishockeventsmarketing #datavoorjou #denboschdataweek #internationaal #dataweek #datastad #branding #pr