Over - Artishock events en marketing
618
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-618,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

onze

pijlers

Om verrassende en inspirerende live communication te realiseren binnen de marketingcommunicatiedoelstellingen, budgetten en deadlines van onze klanten hebben we 3 pijlers binnen Artishock. Deze pijlers zijn de bouwstenen om mensen daadwerkelijk effectief te verbinden aan elkaar, aan een merk en aan de maatschappij.

 

Strategy & Concept
Creating Stories: Wat is het verhaal om zoveel mogelijk impact te realiseren?

Met andere woorden wat is het grote idee, het verhaal ofwel hét evenement met daarom heen het gehele belevingstraject waarmee we samen met onze klanten de doelstellingen realiseren, doelgroepen inspireren en mensen raken. Met als doel het merk, de mens én maatschappij aan elkaar te verbinden. Het creatieve concept wat hieruit voortvloeit is de basis waarmee we van start gaan.

 

Designing & Styling
Branding Stories: Hoe ziet het creatieve concept er in beeld uit?

Met andere woorden wat is het plaatje bij het praatje? Hoe vertalen we de strategie en het concept naar daadwerkelijk beeld, van huisstijl tot en met event styling. Met als doel dat er één duidelijk en herkenbaar beeld ontstaat dat bij iedereen het juiste gevoel en herkenning oproept.

 

Brand Activation & Production
Organizing Stories: Waar, wanneer en hoe gaan we het verhaal vertellen?

Een idee is pas werkelijk een goed idee wanneer het ook haalbaar is in tijd, middelen en budget. Daarom is de inzet van creatieve en innovatieve tools die bijdragen aan de activatie van het merk en de gedragsbeïnvloeding van de doelgroep dé basis van een effectief traject dat meetbaar is. Het event is een touchpoint in een groter geheel en is meer dan het moment zelf. Alle touchpoints in het traject zijn momenten waarop je de doelgroep ontmoet.