Wij maken momenten die bij blijven
Ruim 25 jaar verbindt Artishock mensen door het bedenken, visualiseren en produceren van momenten die bij blijven en echt iets opleveren. Hierbij gaat het steeds om een mix van live, online of andere tastbare belevenissen. Deze momenten samen geven positieve betekenis aan uw unieke verhaal en werken sturend op gedrag van doelgroepen. Dit is de kracht van Artishock: het creëren van betekenisvolle verbindingen tussen mensen, merken en samenleving met impact voor de lange termijn.
Wij zijn denkers en makers
Bij het maken van écht contact tussen mensen denkt ons team volledig middelenvrij. Met strategie, advies, (visuele) creatie en projectmanagement halen we alles uit de kast voor het geven van onderscheidende en impactvolle betekenis aan uw verhaal. Verbindende verhalen van mensen die doorverteld worden, online én offline.
Op basis van onze 3 pijlers gaan wij te werk: concept, ontwerp en realisatie:
Concept
Via onze concepten maken wij van uw abstracte doelgroepen trouwe fans. Op basis van uw doel bedenken we op de eerste plaats hét verhaal rondom uw unieke boodschap. Een verhaal dat beklijft en wordt doorverteld. Dit verhaal bestaat uit een reeks momenten waarmee we uw doelen realiseren, uw doelgroepen inspireren en met elkaar verbinden. Met deze momenten raken we de mensen die er voor u toe doen in hoofd én hart.
Ontwerp
Vervolgens vertalen we uw unieke verhaal naar één duidelijk en herkenbaar visueel beeld dat bij iedereen het juiste gevoel van herkenning en beleving oproept. Van huisstijl tot en met branding en event styling. We geven uw verhaal – de optelsom van een reeks momenten – op een dusdanige innovatieve manier vorm zodat het altijd impact genereert voor de lange termijn. Een verhaal dat verkoopt.
Realisatie
Een verhaal is pas een goed verhaal wanneer het wordt onthouden en doorverteld. Uw verhaal brengen we in deze productiefase werkelijk tot leven door doelgroepen, merken en samenleving aan elkaar te verbinden via live, online en offline belevenissen waarvoor ons team een op-maat gemaakt activatiecommunicatieplan ontwikkelt. Wij maken momenten die bij blijven. Zo maken we van uw uitgave een lange termijn investering.
Met trots presenteren wij het sterke, onderscheidende DNA van Artishock, ieder een specialist in hun eigen vakgebied, ons A-team. Dagelijks dagen we elkaar uit en versterken we elkaar met maar een doel; samen met onze klanten een succesvol resultaat neerzetten.
Directeur-eigenaar Mechtild Stultiens studeerde Spaanse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Utrecht. Haar kracht is het bedenken van creatieve concepten met een lange termijn boodschap. Bovendien bewaakt zij binnen Artishock de kwaliteit in alle facetten. Als projectleider van grootschalige internationale evenementen zoals de Tour de France en het WK Voetbal is ze expert in de aansturing van honderden medewerkers met verschillende nationaliteiten.
Lieke volgde de HBO opleiding Associate Degree Officemanager. De praktijk leerde ze bij Artishock, waar ze vanaf 2008 werkt. Inmiddels uitgegroeid tot projectassistent waarbij ze de projectleiders ondersteunt bij diverse projecten. Een project assistent & officemanager om trots op te zijn.
Vers van de academie maar zeker geen groentje. Bieneke is analytisch sterk en komt graag tot de kern van zaken. Grafisch een ‘a force to be reckoned with’. Samen met haar dummy vol tekeningen en ideeën komt zij vanaf januari ons team versterken. Met haar (digitale) kennis en kunde lost ze op speelse wijze problemen op en helpt zij klanten hun vraagstukken en strategieën op een unieke en heldere manier te communiceren.
Jasper heeft de opleiding Events, Marketing & Communicatie afgerond en is binnen team Artishock verantwoordelijk voor een goede op- en afbouw, kortom onze steun en toeverlaat voor én na evenementen dus! Verder is Jasper ook een goede bekende in de Bossche horeca, niet alleen voor maar ook achter de bar waar hij de muziek verzorgt en van iedere avond een feest maakt.
Carmen heeft de MBO opleiding vormgeving aan de Eindhovense school afgerond en studeerde daarna HBO communicatie. Ze is na 10 jaar ervaring opgedaan te hebben binnen de reclamebranche het avontuur aan gegaan als ZZP-er en werkt sinds een aantal jaren als freelance ontwerper binnen het team van Artishock. No nonsense, creatief, vernieuwend, spontaan en vol energie zijn persoonlijke eigenschappen die tevens ook terug te vinden zijn in haar ontwerpen. “Making the complicated simple, awesomly simple…”
Huibert is een innemende persoonlijkheid, hij denkt snel en is scherp met woorden. Hij studeerde bedrijfskunde, maar ook ‘cabaret’ aan de Koningstheateracademie – dé Academie voor Cabaret. Als creatief directeur ontwikkelt hij creatieve concepten met impact voor de lange termijn. Met zijn tegelijkertijd analytische en humoristische insteek weet Huibert opdrachtgevers en doelgroepen te raken. Daarnaast is zijn passie op de planken staan als pianist en cabaretier.
Maartje voltooide de NHTV in Breda, afstudeerrichting PR & marketing. Na enkele jaren als fondsenwerver bij Villa Pardoes en bijna 10 jaar als wereldwijde Marketing Communicatie verantwoordelijke voor Philips Entertainment verlichting, brak voor haar de fase als ZZP-er aan. Maartje is al jaren onze ‘vaste’ freelancer op het gebied van communicatie & social media.
Sjan is onze steun en toeverlaat op financieel vlak. Bij ons zorgt ze voor een vlekkeloze financiële administratie. Sjan is een voorbeeld van een ‘self made woman’. Ze verkreeg haar kennis en ervaring door in de praktijk te werken en via bedrijfsopleidingen en zelfstudie bij te leren over haar werk. Ze startte haar carriére bij Keser Uitzendbureau en werkte jaren bij Heineken, om uitzendkrachten te coördineren binnen het bedrijf.
Anouk is als Chef Projecten verantwoordelijk voor het totale verloop van alle projecten binnen Artishock. Met haar helicopterview weet zij als geen ander het overzicht te bewaren.
Nina studeerde HBO Leisure Management aan de NHTV in Breda, specialiseerde zich in eventmanagement en behaalde haar minor marketing & consumer behaviour. Bij tal van projecten van Artishock is Nina, als projectleider, dé spin in het web die ervoor zorgt dat onze opdrachtgevers tijdens het gehele traject volledig ontzorgd worden. Met haar aanstekelijke enthousiasme en aanpakkersmentaliteit staat zij altijd voor onze opdrachtgevers klaar. Nina’s oog voor detail en haar gestructureerde werkwijze zorgen ervoor dat jij als opdrachtgever een laag cortisolniveau behoud!
Creatief, maar altijd vertrekkend vanuit de kracht en het onderscheidend vermogen van onze klanten, dat is waar ze goed in is. Concepten die niet alleen maar leuk en uniek zijn maar ook bijdragen aan de positionering en de strategische koers van onze klanten. Met haar krullende haar en rollende ‘R’ tilt ze haar werk constant naar een hoger niveau.
Van bierbrouwer tot merken bouwer! Leonard heeft het allemaal in huis. Na rondzwervingen bij reclamebureaus, e-learning en serious game ontwikkelaars, educatieve uitgeverijen en uiteindelijk zijn eigen vormgevingsbureau, is deze man terecht gekomen bij Artishock. En wel als onze Art Director. Leonard is eindverantwoordelijk voor alle visuele uitingen die bij Artishock de deur uitgaan en… voor een koelkast vol met lekkere biertjes voor onze vrijmibo’s .
Monique is geschoold als Management Assistent en Secretaresse. Monique heeft veel ervaring en spreekt diverse talen en beheerst steno. Monique kan als geen ander gasten en hoogwaardigheidsbekleders begeleiden.