over - Artishock eventmarketing
338
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-338,bridge-core-1.0.7,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

over

Wij maken momenten die bij blijven

Ruim 25 jaar verbindt Artishock mensen door het bedenken, visualiseren en produceren van momenten die bij blijven en echt iets opleveren. Hierbij gaat het steeds om een mix van live, online of andere tastbare belevenissen. Deze momenten samen geven positieve betekenis aan uw unieke verhaal en werken sturend op gedrag van doelgroepen. Dit is de kracht van Artishock: het creëren van betekenisvolle verbindingen tussen mensen, merken en samenleving met impact voor de lange termijn.

 

Wij zijn denkers en makers

Bij het maken van écht contact tussen mensen denkt ons team volledig middelenvrij. Met strategie, advies, (visuele) creatie en projectmanagement halen we alles uit de kast voor het geven van onderscheidende en impactvolle betekenis aan uw verhaal. Verbindende verhalen van mensen die doorverteld worden, online én offline.

Onze pijlers

Op basis van onze 3 pijlers gaan wij te werk: concept, ontwerp en realisatie:

Concept

Via onze concepten maken wij van uw abstracte doelgroepen trouwe fans. Op basis van uw doel bedenken we op de eerste plaats hét verhaal rondom uw unieke boodschap. Een verhaal dat beklijft en wordt doorverteld. Dit verhaal bestaat uit een reeks momenten waarmee we uw doelen realiseren, uw doelgroepen inspireren en met elkaar verbinden. Met deze momenten raken we de mensen die er voor u toe doen in hoofd én hart.

pijler 1, RGB 204, 89, 98
pijler 2, RGB 204, 89, 98

Ontwerp

Vervolgens vertalen we uw unieke verhaal naar één duidelijk en herkenbaar visueel beeld dat bij iedereen het juiste gevoel van herkenning en beleving oproept. Van huisstijl tot en met branding en event styling. We geven uw verhaal – de optelsom van een reeks momenten – op een dusdanige innovatieve manier vorm zodat het altijd impact genereert voor de lange termijn. Een verhaal dat verkoopt.

Realisatie

Een verhaal is pas een goed verhaal wanneer het wordt onthouden en doorverteld. Uw verhaal brengen we in deze productiefase werkelijk tot leven door doelgroepen, merken en samenleving aan elkaar te verbinden via live, online en offline belevenissen waarvoor ons team een op-maat gemaakt activatiecommunicatieplan ontwikkelt. Wij maken momenten die bij blijven. Zo maken we van uw uitgave een lange termijn investering.

pijler 3, RGB 204, 89, 98

wie we

zijn

Met trots presenteren wij het sterke, onderscheidende DNA van Artishock, ieder een specialist in hun eigen vakgebied, ons A-team. Dagelijks dagen we elkaar uit en versterken we elkaar met maar een doel; samen met onze klanten een succesvol resultaat neerzetten.

Mechtild

Directeur-eigenaar

Directeur-eigenaar Mechtild Stultiens studeerde Spaanse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Utrecht. Haar kracht is het bedenken van creatieve concepten met een lange termijn boodschap. Bovendien bewaakt zij binnen Artishock de kwaliteit in alle facetten. Als projectleider van grootschalige internationale evenementen zoals de Tour de France en het WK Voetbal is ze expert in de aansturing van honderden medewerkers met verschillende nationaliteiten.

 

Mark

Senior Art Director

Onze art director Mark is nieuw bij Artishock! Binnenkort meer over deze aanwinst.

 

Lieke

Project assistent & Officemanager

Lieke volgde de HBO opleiding Associate Degree Officemanager. De praktijk leerde ze bij Artishock, waar ze vanaf 2008 werkt. Inmiddels uitgegroeid tot projectassistent waarbij ze de projectleiders ondersteunt bij diverse projecten. Een project assistent & officemanager om trots op te zijn.

 

Jasper

Project assistent

Jasper heeft de opleiding Events, Marketing & Communicatie afgerond en is binnen team Artishock verantwoordelijk voor een goede op- en afbouw, kortom onze steun en toeverlaat voor én na evenementen dus! Verder is Jasper ook een goede bekende in de Bossche horeca, niet alleen voor maar ook achter de bar waar hij de muziek verzorgt en van iedere avond een feest maakt.

 

Huibert

Creatief Directeur

Huibert is een innemende persoonlijkheid, hij denkt snel en is scherp met woorden. Hij studeerde bedrijfskunde, maar ook ‘cabaret’ aan de Koningstheateracademie – dé Academie voor Cabaret. Als creatief directeur ontwikkelt hij creatieve concepten met impact voor de lange termijn. Met zijn tegelijkertijd analytische en humoristische insteek weet Huibert opdrachtgevers en doelgroepen te raken. Daarnaast is zijn passie op de planken staan als pianist en cabaretier.

 

Maartje

Communicatie adviseur

Maartje voltooide de NHTV in Breda, afstudeerrichting PR & marketing. Na enkele jaren als fondsenwerver bij Villa Pardoes en bijna 10 jaar als wereldwijde Marketing Communicatie verantwoordelijke voor Philips Entertainment verlichting, brak voor haar de fase als ZZP-er aan. Maartje is al jaren onze ‘vaste’ freelancer op het gebied van communicatie & social media.

 

Sjan

Financieel Medewerker

Sjan is onze steun en toeverlaat op financieel vlak. Bij ons zorgt ze voor een vlekkeloze financiële administratie. Sjan is een voorbeeld van een ‘self made woman’. Ze verkreeg haar kennis en ervaring door in de praktijk te werken en via bedrijfsopleidingen en zelfstudie bij te leren over haar werk. Ze startte haar carriére bij Keser Uitzendbureau en werkte jaren bij Heineken, om uitzendkrachten te coördineren binnen het bedrijf.

 

Monique

Manager Hospitality

Monique is geschoold als Management Assistent en Secretaresse. Monique heeft veel ervaring en spreekt diverse talen en beheerst steno. Monique kan als geen ander gasten en hoogwaardigheidsbekleders begeleiden.

 

Maurice

Story teller

Maurice studeerde in 2008 af als CMV’er af aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen waarna hij vrolijk nog vier jaar verder studeerde aan de theaterschool in Utrecht. Hier werd hij opgeleid tot toneelschrijver en theatermaker. Zijn kracht als story teller is terug te vinden in het ontwikkelen van in- en externe veranderingstrajecten voor diverse opdrachtgevers. Daarnaast bedenkt, regisseert en produceert Maurice films voor uiteenlopende doelgroepen. Onlangs heeft hij een master opleiding Crossover Creativity afgerond.

 

Joost

Senior Projectleider

Joost studeerde SPECO (Sport, Economie en Communicatie) aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en volgde een Masteropleiding Professioneel Sportmanagement in Brussel. Ooit begon hij als stagiaire bij Artishock. Na 9 jaar ervaring te hebben opgedaan als projectmanager in de Ondernemers Marketing Communicatie is hij nu werkzaam als senior projectleider van trajecten voor de zakelijke markt, de sportwereld en goede doelen.

 

Nina

Jr. Projectleider

Nina studeerde HBO Leisure Management aan de NHTV in Breda, specialiseerde zich in eventmanagement en behaalde haar minor marketing & consumer behaviour. Bij tal van projecten van Artishock is Nina dé spin in het web. Met haar aanstekelijke enthousiasme en proactieve houding assisteert zij het creatieve team, de projectleiders en wordt zij zelf ook regelmatig ingezet als jr. projectleider op diverse projecten. Nina’s oog voor detail, haar aanpakkersmentaliteit en passie voor de eventbranche dragen nadrukkelijk bij aan de concepten die we ontwikkelen en uitvoeren voor onze opdrachtgevers.