over - Artishock eventmarketing
338
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-338,bridge-core-1.0.7,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

over

Artishock creëert uw unieke verhaal en brengt deze voor een langere termijn tot leven. Dit doen we door mensen, merken en maatschappij te verbinden met behulp van live events die onderdeel zijn van een communicatietraject. Abstracte begrippen zoals uw kernwaarden, missie, visie en ambitie krijgen dankzij live communicatie echt betekenis in de hoofden en harten van mensen die er voor u toe doen. We betrekken deze mensen bij uw organisatie zodat ze uw gevoel van trots kunnen delen. Of het nu het jaarlijkse relatie-event is, het jubileumevent, een productlancering, het medewerkersfeest, de opening van het nieuwe hoofdkantoor, een inhoudelijk congres of de kick-off van een nieuwe strategie. Artishock maakt van uw uitgave een investering met impact en haalt meer rendement uit uw event.

Creatief fictievelegeteksten
Ervaren fictievelegeteksten
Maatschappelijk betrokken
Ondernemend fictievelegeteksten
Teamplayer fictievelegeteksten

Onze pijlers

Live communicatie kan opgedeeld worden in drie fases. Deze fases kunnen elkaar logisch opvolgen, in elkaar overlopen of zelfs op zichzelf staan afhankelijk van uw vraag.

Concept

Via onze concepten maken wij van uw abstracte doelgroepen, trouwe volgers. Op basis van uw input bedenken we hét verhaal rondom uw unieke boodschap. Een verhaal dat beklijft en wordt doorverteld. Een verhaal dat bestaat uit een reeks momenten waarmee we uw doelen realiseren en uw doelgroepen inspireren. Momenten waarmee we de mensen die er voor u toe doen daadwerkelijk raken in hoofd én hart.

Ontwerp

Samen met u vertalen we uw unieke verhaal naar één duidelijk en herkenbaar beeld dat bij iedereen het juiste gevoel van herkenning en beleving oproept. Van huisstijl tot en met branding en event styling. We geven uw verhaal op een innovatieve manier vorm zodat het impact genereert voor de lange termijn. Een verhaal dat verkoopt.

Realisatie

Een verhaal is pas een goed verhaal wanneer het wordt onthouden en doorverteld. Uw verhaal brengen we werkelijk tot leven door doelgroepen, merken en maatschappij aan elkaar te verbinden via live events en een op-maat gemaakt communicatieplan. Zo maken we van uw uitgave een lange termijn investering.

De missie van Artishock

De missie van Artishock is to connect by creating moments. Wij geloven dat we met het leggen van verbindingen samen momenten kunnen creëren waarmee we mensen kunnen inspireren en motiveren. We maken van een uitgave een investering. Zo komen we tot de mooiste lange termijn resultaten voor alle betrokkenen.

wie we

zijn

De medewerkers met ieder hun eigen vakgebied vormen het sterke, onderscheidende DNA van Artishock. In totaal werken bij Artishock 15 specialisten die elkaar dagelijks versterken en uitdagen met maar 1 doel; samen met onze klanten een succesvol resultaat neer zetten en mensen, merken en organisaties aan elkaar verbinden.

Mechtild

Directeur-eigenaar

Directeur-eigenaar Mechtild Stultiens studeerde Spaanse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Utrecht. Haar kracht is het bedenken van creatieve concepten met een lange termijn boodschap. Bovendien bewaakt zij binnen Artishock de kwaliteit in alle facetten. Als projectleider van grootschalige internationale evenementen zoals de Tour de France en het WK Voetbal is ze expert in de aansturing van honderden medewerkers met verschillende nationaliteiten.

 

Antwan

Senior Art Director

Onze art director Antwan studeerde aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Antwan is creatief pur sang. Hij denkt permanent in beelden – het plaatje bij het praatje – en combineert dit moeiteloos met een sterke conceptmatige en strategische insteek. Hij blinkt uit in ruimtelijk visualiseren en is een dijk van een illustrator.

 

Gaby

Project Coördinator

Gaby heeft een studie International Business afgerond en vele jaren ervaring als zelfstandig projectmanager marketing en communicatie. Haar specialiteit is structureren. Gaby is onze smeerolie die intern onze externe projecten soepel laat lopen, ze onderling op elkaar afstemt en het overzicht bewaart.

 

Lieke

Project assistent & Officemanager

Lieke volgde de HBO opleiding Associate Degree Officemanager. De praktijk leerde ze bij Artishock, waar ze vanaf 2008 werkt. Inmiddels uitgegroeid tot projectassistent waarbij ze de projectleiders ondersteunt bij diverse projecten. Een project assistent & officemanager om trots op te zijn.

 

Jasper

Project assistent

Jasper heeft de opleiding Events, Marketing & Communicatie afgerond en is binnen team Artishock verantwoordelijk voor een goede op- en afbouw, kortom onze steun en toeverlaat voor én na evenementen dus! Verder is Jasper ook een goede bekende in de Bossche horeca, niet alleen voor maar ook achter de bar waar hij de muziek verzorgt en van iedere avond een feest maakt.

 

Huibert

Creatief Directeur

Huibert is een innemende persoonlijkheid, hij denkt snel en is scherp met woorden. Hij studeerde bedrijfskunde, maar ook ‘cabaret’ aan de Koningstheateracademie – dé Academie voor Cabaret. Als creatief directeur ontwikkelt hij creatieve concepten met impact voor de lange termijn. Met zijn tegelijkertijd analytische en humoristische insteek weet Huibert opdrachtgevers en doelgroepen te raken. Daarnaast is zijn passie op de planken staan als pianist en cabaretier.

 

Mari

Vormgever

Na vele omzwervingen bij diverse gerenommeerde reclamebureaus eindelijk zijn plek gevonden bij Artishock. Multi Diciplinair op vele gebieden. Van fotografie tot video editing, van eventstyling tot vormgeving. Mari is op alle vlakken inzetbaar en voelt zich hierbij als een spreekwoordelijke vis in het Water. Samen met Antwan verantwoordelijk voor de creatieve invulling van projecten.

 

Claudia

Senior Projectleider

Na een opleiding in bedrijfseconomie en eventmanagement, was Claudia jarenlang Commercieel Accountmanager Grootzakelijk bij ING. Met deze zakelijke achtergrond én brede ervaring op het gebied van eventmanagement voelt Claudia zich als senior projectleider voor de zakelijke markt als een vis in het water. Zij zorgt voor de operationele vertaling van creatief concept naar een event met impact en alle details die hiermee gepaard gaan.

 

Maartje

Communicatie adviseur

Maartje voltooide de NHTV in Breda, afstudeerrichting PR & marketing. Na enkele jaren als fondsenwerver bij Villa Pardoes en bijna 10 jaar als wereldwijde Marketing Communicatie verantwoordelijke voor Philips Entertainment verlichting, brak voor haar de fase als ZZP-er aan. Maartje is al jaren onze ‘vaste’ freelancer op het gebied van communicatie & social media.

 

Sjan

Financieel Medewerker

Sjan is onze steun en toeverlaat op financieel vlak. Bij ons zorgt ze voor een vlekkeloze financiële administratie. Sjan is een voorbeeld van een ‘self made woman’. Ze verkreeg haar kennis en ervaring door in de praktijk te werken en via bedrijfsopleidingen en zelfstudie bij te leren over haar werk. Ze startte haar carriére bij Keser Uitzendbureau en werkte jaren bij Heineken, om uitzendkrachten te coördineren binnen het bedrijf.

 

Maurice

Story teller

Maurice studeerde in 2008 af als CMV’er af aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen waarna hij vrolijk nog vier jaar verder studeerde aan de theaterschool in Utrecht. Hier werd hij opgeleid tot toneelschrijver en theatermaker. Zijn kracht als story teller is terug te vinden in het ontwikkelen van in- en externe veranderingstrajecten voor diverse opdrachtgevers. Daarnaast bedenkt, regisseert en produceert Maurice films voor uiteenlopende doelgroepen. Onlangs heeft hij een master opleiding Crossover Creativity afgerond.

 

Suzette

Communicatie & Business Development

Tijdens haar masterstudie Management Economics and Consumer Studies heeft Suzette zich gespecialiseerd in Strategische Communicatie & Crisiscommunicatie. Binnen Artishock ontwikkelt zij strategische communicatie- & marketingtrajecten rondom live events zodat uw verhaal tot leven komt, wordt onthouden en doorverteld. Daarnaast houdt zij zich als Business Developer bezig met activiteiten die als doel hebben nieuwe zakelijke kansen te realiseren.

 

Joost

Senior Projectleider

Joost studeerde SPECO (Sport, Economie en Communicatie) aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en volgde een Masteropleiding Professioneel Sportmanagement in Brussel. Ooit begon hij als stagiaire bij Artishock. Na 9 jaar ervaring te hebben opgedaan als projectmanager in de Ondernemers Marketing Communicatie is hij nu werkzaam als senior projectleider van trajecten voor de zakelijke markt, de sportwereld en goede doelen.

 

Nina

Jr. Projectleider

Nina studeerde HBO Leisure Management aan de NHTV in Breda, specialiseerde zich in eventmanagement en behaalde haar minor marketing & consumer behaviour. Bij tal van projecten van Artishock is Nina dé spin in het web. Met haar aanstekelijke enthousiasme en proactieve houding assisteert zij het creatieve team, de projectleiders en wordt zij zelf ook regelmatig ingezet als jr. projectleider op diverse projecten. Nina’s oog voor detail, haar aanpakkersmentaliteit en passie voor de eventbranche dragen nadrukkelijk bij aan de concepten die we ontwikkelen en uitvoeren voor onze opdrachtgevers.

 

Monique

Manager Hospitality

Monique is geschoold als Management Assistent en Secretaresse. Monique heeft veel ervaring en spreekt diverse talen en beheerst steno. Monique kan als geen ander gasten en hoogwaardigheidsbekleders begeleiden.