HAS to be - Artishock eventmarketing
2465
post-template-default,single,single-post,postid-2465,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

HAS to be

Op 19 maart 2019 organiseerde HAS Hogeschool een studiedag voor haar eigen personeel. Een inspirerende dag rondom het thema flexibel & adaptief onderwijs. Aan Artishock is gevraagd om voor deze studiedag een creatief én inhoudelijk concept te bedenken.

De dag heeft de titel “HAS TO BE. Visioenen voor flexibel en adaptief onderwijs” meegekregen. In onderstaande video zijn de enthousiaste reacties van een aantal deelnemers te zien: