De 'wat kan wél' mentaliteit van Artishock - Artishock eventmarketing
3964
post-template-default,single,single-post,postid-3964,single-format-standard,bridge-core-3.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,transparent_content,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-4135

De ‘wat kan wél’ mentaliteit van Artishock

De initiatieven die in de afgelopen periode in het bruisende ’s-Hertogenbosch werden gerealiseerd zijn niet onopgemerkt gebleven. Politiek leiders Mark Rutte en Hugo de Jonge brachten begin deze maand een werkbezoek aan de Brabantse stad, in het kader van de nieuwe overheidscampagne ‘Aandacht voor Elkaar’. Huibert Wilschut, directeur De Bossche Zomer, creatief directeur Artishock events & marketing en regisseur voor de aftrap van de overheidscampagne in ’s-Hertogenbosch ontvangt de staatsheren die onder de indruk zijn van de ‘wat kan wél’-mentaliteit’.

Lees het hele artikel hier.