De Bossche Zomer is het summum van samenwerking - Artishock eventmarketing
3956
post-template-default,single,single-post,postid-3956,single-format-standard,bridge-core-1.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

De Bossche Zomer is het summum van samenwerking

Een lokaal overlevingsconcept in deze tijd van crisis en hét voorbeeld van hoe het wél kan in de 1.5-metersamenleving: De Bossche Zomer. Hetgeen de Gemeente ’s-Hertogenbosch, de Bosschenaren en lokale ondernemers en verenigingen in de horeca, retail, culturele sector, sport en wijk activiteiten samen met entertainmentbureaus, technische producenten, audiovisuele bedrijven, en tribunebouwers deze zomer hebben weten te bewerkstelligen is een bron van inspiratie voor alle Nederlandse gemeenten.

Lees het hele artikel hier.