De Bossche Winter - Artishock eventmarketing
3938
post-template-default,single,single-post,postid-3938,single-format-standard,bridge-core-1.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive

De Bossche Winter

Op 13 november ging De Bossche Winter van start. Een overlevingsstrategie waarmee binnen de maatregelen (en dat zijn er momenteel nogal wat) wordt gekeken naar wat er deze winter wél mogelijk is. Met vanuit Artishock zowel een creatieve, promotionele als productionele rol. Waarbij onze creatief directeur Huibert Wilschut als directeur van De Bossche Winter de scepter mag zwaaien. Met meer dan 200 initiatieven biedt De Bossche Winter op haar website voor iedereen wel een passende activiteit. Een grote diversiteit aan online workshops, (ludieke) kerstboomverkooppunten op verschillende locaties in de stad, private shopping, wekelijks een uitzending van De Bossche Winter TeeVee en 30 wensbomen in de wijken. De (grotendeels online) winter doet het goed! Op de website worden dagelijks zo’n 1.600 pagina’s opgezocht. Ook op social media is de interactie uitstekend te noemen. Met bijna 6.000 volgers op Instagram waarmee zo’n 24.000 unieke accounts per week worden bereikt. En via de ruim 4.000 volgers op Facebook had De Bossche Winter afgelopen maand een bereik van 102.000 accounts. Check www.debosschewinter.nl, bezoek onze socials, en doe de Muizenspeurtocht. Of leer je eigen mondkapje naaien. Of speel online Ranking the Stars met je vrienden. Of doe een gift om kinderen die het iets minder hebben een cadeautje te bezorgen via onze wensboom. Of… Nou ja, fijne kerst!