Artishock in 073Magazine: "Events zonder impact zijn een gemiste kans" - Artishock eventmarketing
2333
post-template-default,single,single-post,postid-2333,single-format-standard,bridge-core-1.0.7,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Artishock in 073Magazine: “Events zonder impact zijn een gemiste kans”

Al 25 jaar bedenkt Mechtild Stultiens van Artishock events & marketing met haar 15-koppig team eventconcepten en verzorgt de uitvoering ervan. Afgelopen 25 jaar was zij persoonlijk betrokken bij ruim 2500 tailor made events. Een mooi moment om terug te blikken en vooruit te kijken. Mechtild begon haar carrière in Parijs waar zij als PR-adviseur voor de kunstwereld actief was, vloog in 1995 door naar ’s-Hertogenbosch en ging daarna voor een paar jaar terug naar Frankrijk als projectleider voor de start van de Tour (Normandië) en als operationeel directeur van het stadion van Bordeaux tijdens het WK-Voetbal. Intussen is het bureau werkzaam voor grote (internationale) bedrijven in binnen- en buitenland, stichtingen, zorg- en onderwijsinstellingen en wordt 85% van de omzet buiten de stad gegenereerd. Wat is het bestaansrecht van haar bureau? Mechtild Stultiens gunt ons een ‘kijkje in de keuken’ van haar organisatie en haar werkwijze.

Lees het hele artikel hier.